˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : جمعه 30 آبان 1393برچسب:, | 6:12 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ
 "نامه عاشقانه خــــ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字ــــداوند به تمام بندگان
 
 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字سوگند به روز  
 وقتے نور میگیرد  
 و به شب 
 وقتے آرام میگیرد  
 ڪه من نه تو را رها ڪرد ه‌ام و نه با تو دشمنے ڪرده‌ام ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
 ゜*yellow*゜ のデコメ絵文字( ضحے 1تا 3) 
   
 
 
 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字افسوس  
 ڪه هرڪس را فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهے پیش پایت بگذارم او را به مسخره گرفتی. ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
 ゜*yellow*゜ のデコメ絵文字(یس 30) 
 
 
 
 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字و از تمام پیامهایم روے برگرداندے ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
 ゜*yellow*゜ のデコメ絵文字(انعام 4)  
 
 
 
゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字و با خشم رفتے و  
 فڪر ڪردے  
 هرگزبرتوقدرتے نداشته ام ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
゜*yellow*゜ のデコメ絵文字 (انبیا 87)  
 
 
 
゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字و مرا به مبارزه طلبیدے و چنان گمان بردے خودت بر همه چیز قدرت داری. ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
 ゜*yellow*゜ のデコメ絵文字(یونس 24)  
 
 
 
 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字و این در حالے بود ڪه حتے مگسے را نمے توانستے و نمے توانے بیافرینے و اگر مگسے از تو چیزے بگیرد نمے توانے از او پس بگیرے ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
゜*yellow*゜ のデコメ絵文字(حج 73)  
 
 
 
゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字پس چون مشڪلات  
 از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید...... 
 گفتم ڪمڪ هایم درراه است و چشم دوختم ببینم ڪه باورم میڪنے  
 اما به من شڪ داشتے . ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
゜*yellow*゜ のデコメ絵文字( احزاب 10)
  
 
 
 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字تا زمین با آن وسعت بر تو تنگ آمد 
 پس حتے از خودت هم به تنگ آمدے  
 و یقین ڪردے ڪه هیچ پناهے جز من نداری،  
 پس من بسوے تو بازگشتم تا تو نیز بسوے من بازگردے ڪه من مهربانترینم  
 در بازگشتن. ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字
 ゜*yellow*゜ のデコメ絵文字(توبه 118)   
                    تصویر متحرک زیباسازی وب


نظرات شما عزیزان:

[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:06---9 آذر 1393
بسلامتی دختری که پای سفره عقد نگفت با اجازه پدرومادرم گفت با اجازه عشقی که نذاشتن بهش برسم…
پاسخ: ★○ممنونم از حظور گرمتون○★


سینا
ساعت9:51---7 آذر 1393
گرگی دیدم که از وفای سگها گلگی میکرد ....
گفت به سگی تکه استخونی دادم ودرعوض گله گوسفندان را گرفتم ...
گرگ میگفت من اگر پاره پاره میکنم نه بخاطر زیاده خاهی خودمه فقط فکربچه های روباه و فکر بچه های کفتار را هم میکنم...
من اصالتم از دست نرفته
برای سگ ناراحتم که چرا فکر بچه های چوپان را نمیکند..
به تمام سگ صفتان روزگار میگم اگه خواستی کسی روبفروشی فکر خانوادشم بکن.
بسلامتی گرگی که اگه پاره میکنه فکره همه چی میکنه
نه سگای روزگار که وفا یادشون رفت!
بسلامتی گرگ اصیل..
نه سگای رییس
بسلامتی لاتای بامرام....
نه با شخصیتهای سگ مرام...
بسلامتی عاشقای فقیر...
نه عاشقای پول پرست
بسلامتی شبای سرد گرگی....
نه روزای گرمه سگی..!
پاسخ: الهم صل علی محمد و آل محمد(عج)


سینا
ساعت14:44---6 آذر 1393
عشقتـــ رآ پنهآטּ میڪنـے ڪـہ مرכآنگیتـــ פֿـכشـہ כـار نَشـوכ !

اَפֿـمـ میڪنـے ڪــــہ مهربآنیَتـــ رآ پنهـــــآטּ ڪنے !

مَـرآ " شُمــآ " פֿـَطآبـــ میڪُنے ڪِـہ هَوآیے نشَومـ !

اَمـآ نمــیـכانـے !

نمـیــכانے ڪـــہ چقَـכر ایــטּ هـآ بـہ تـو مـے آینـכ !

و مـَـטּ כیــوانـہ تـَر میشوَمـ
پاسخ: ✓ممنونم بابت کامنت قشنگت✓


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت12:14---6 آذر 1393
♥》متـاسـفــانـــه…

♥》بـعـضـی هـا دچـار بـیـمــاریــه لاشـیـتـیـسـمن

♥》کـه ایـن بـیـمـاری بـه دلـیـل کـمـبـود ویـتـامین مــرام

بـوجـود مـی آیـد :|
پاسخ: ღ¸.•*` ممنونم بابت کامنتتون`*•.¸ ღ


کتایون
ساعت13:03---5 آذر 1393
میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی

رو بگیری که با خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه . . .
پاسخ: ۞لایـــ๑ـک۞


کتایون
ساعت13:01---5 آذر 1393
ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا . .
پاسخ: ۞لایـــ๑ـک۞


کتایون
ساعت12:59---5 آذر 1393
باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد . . .

فراموش می کنم

خدا حافظ
پاسخ: ۞لایـــ๑ـک۞


سینا
ساعت7:30---5 آذر 1393
سلام خوبی لینک شدی دوست عزیزم
پاسخ: سلام.آره ممنون،متشکر


morteza
ساعت14:42---4 آذر 1393
بٰاشِـــــــہ تُو بُردی وُ اینٰٰا بَرات اِفتِخٰــــــــــٰارَن؟
تُو خَتْمِ عـــٰالَمی وُ مَنَم اِنْدِ خــــــــــــٰامَم؟
فِکر نَکُــــنی اَهْلِ جُبــــران یـــــٰا اِنْتقــــــٰــامَم


خُودَم بٰایـَـــد دِقَّـــت میـــــکَردَم تــــــو اِنتِخـــــــــــٰـــــابَم …
پاسخ: ஜلاــیکஜ


بیاتابترکی ازخنده
ساعت13:22---4 آذر 1393
من دیونه شدم...میفهمی!دیووووووونه...

تو باعث شدی دیونه بشم...آره!تو...دیونه تو شدم...
پاسخ: ♠لایکــ☂ــ ♠


سینا
ساعت8:31---4 آذر 1393
رد پاهایم را پاک می کنم به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم.

خدایا می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام …!
پاسخ: ☆¸.•°*”˜لــآیک˜”*°•.¸☆


سینا
ساعت18:57---3 آذر 1393
خدایا یادته...
دستشو گرفتم اوردمش پیشت و ...
گفتم من اینو میخوام...
گفتی من بهتر از اینارو برات در نظر گرفتم...
گفتم نه من فقط اینو میخوام...
گفتی آخه قولشو به یکی دیگه دادم...!
پاسخ: ✖لایـــــ♡ــکـ ✖


elham
ساعت14:06---3 آذر 1393
بعضیــا
.
.
.
مخاطب خاصن،
بعضیــا مخاطب آس،
بعضیــام طفلیا فقط مخاطب لاس!


سینا
ساعت19:06---2 آذر 1393
تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت
فقــط یــک کلمـــــــه اسـت
“میگـــــــــــذرد”
امـــــا جان میگیرد تا بگـــــــذرد…
پاسخ: ღ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ


atefeh
ساعت17:11---2 آذر 1393
@خاص

عکس هآی قدیمی ام "رقیب" هایم شده اند !!!
تصویر زنی که روزی دوستش داشتی . . .
پاسخ: ღ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ


atefeh
ساعت17:09---2 آذر 1393
خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است


که بیشـــتر از خـــودش


تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد

...

و


بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو


هیـــــ♥ــــــچ نخواهد


و


تــــــ♥ــــو ...


برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...
پاسخ: ღ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ


atefeh
ساعت17:09---2 آذر 1393
گاهی عمیقاً مایلم « ماهی » باشم!



ماهی حافظه اش هشت ثانیه است !


بی هیچ « خاطره » ای . . .


هیچ!!!
پاسخ: ღ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ


atefeh
ساعت17:08---2 آذر 1393
هـمـه گفـتـند :

"او" کـه رفــت ، زنـدگی کــن !

ولـــی...

کـسـی درک نـکـرد کــه "او" ...

خـود زنــدگــی ام بــود...
پاسخ: ღ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ


DUYĞU
ساعت19:55---1 آذر 1393
برای خیانت ،
هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام
به انـــدازه تــــظـــاهـــر
به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...
پاسخ: ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ☻ღ


DUYĞU
ساعت19:55---1 آذر 1393
دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهای جماعت...
میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟
شما دقیقا چه رنگی هستید؟!
پاسخ: ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ☻ღ


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:51---1 آذر 1393
یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”
.
پاسخ: ¸.•*`لایکــ `*•.¸ ღ☻ღ


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:50---1 آذر 1393
هوا سرد شده …
نه ! نه …
هوای من سرد شده …
حتی گرفتن فنجان قهوه هم ، دردی را دوا نمی کند …
گرمای وجودت را می خواهم …
چرا صندلی رو به رو خالی ست ؟


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:50---1 آذر 1393
امشب دلم تو را می خواهد
نشسته روبروی صندلی مقابلم
در سکوت سرد این کافه
تا تو مرا در آغوش کشی …
.
پاسخ: لـــ㋡ــایکـ


DUYĞU
ساعت13:55---1 آذر 1393
به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه عشق ... چون تشنه عشق روزی سیراب می شود.
پاسخ: |*•.♥*●¤لایکـ¤●*♥.•*|


DUYĞU
ساعت13:54---1 آذر 1393
برای دوست خود یک دفعه تمام محبت خود را ظاهر نکن.زیرا هروقت اندک تغییری مشاهده کرد تورا دشمن خود می داند.

DUYĞU
ساعت13:53---1 آذر 1393
رو به پیشرفت، یعنی دگرگونی، رو به تكامل، یعنی دگرگونی های بسیار.
پاسخ: |*•.♥*●¤لایکـ¤●*♥.•*|


DUYĞU
ساعت13:52---1 آذر 1393
تا هنگامی كه پایانهای بزرگ در جهان وجود دارد، می دانیم كه روح و معنی هستیم نه جسم و جانور.

سینا
ساعت8:38---30 آبان 1393
میلیون میلیون صـدا وجـود داره...!
ولـی فقـط و فقـط...
یکـی شـه کـه وقـتی میـشـنوی..
دیوونــــــه میــشــی...
پاسخ: like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚